joi, 28 aprilie 2011

Ultima suflare cu numele tau pe buze si....mai iti aduci aminte cum suna....te iubesc...

                                           S-a rupt ceva in sufletul meu. Lipseste o bucatica, tu. Nu mai vreau sa fie intuneric tot timpul. Daca asta este ultimul gand de seara, imi doresc sa te strang in brate si te am tot timpul langa mine. Imi doresc paradisul nostru in care sa ne fie decat soare si ploaie din cand in cand, caci mai aveam nevoie din cand in cand si ea, in care sa fie numai zambete si armonie. Acum imi pot da si ultima suflare cu numele tau pe buzle mele: TE IUBESC, MI-AI ARATAT CUM E SA FI CEA MAI IMPORTANTA PERSOANA PENTRU CINEVA.
                                                                                                     Forget me!

3 comentarii:

  1. ..just beautiful and pure ...

    P.S.: si poate candva acea bucatica se va intoarce sau se va regenera rana ... atunci vei fii un intreg iubit ...

    RăspundețiȘtergere
  2. O bucatica care se va intoarce intr-o zi si cand se va intoarce se va face soare din nou pe strada ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate intr-o zi cineva va gasi bucatica rupta si o va lipi la loc:)

    RăspundețiȘtergere