duminică, 18 decembrie 2011

Ai ramas in lumea muritorilor, o flacara ce se stinge incet....nu mai pot ajunge la tine....

                                  Am incercat de atata timp sa leg tot ceea ce tu ai dezlegat in urma ta, am incercat sa unesc cerul cu pamantul si am incercat sa alipesc iubirea cu ura, dar nimic nu a mers. de fiecare data, aceste elemente unite nu faceau decat sa se termine intre ele..sa se roada reciproc pana la disparitie. Asa a fost si cu iubirea noastra in ultimul timp! La inceput ai stralucit atat de tare, incat m-ai orbit si am crezut ca ai coborat din cer, dar apoi te-ai scaldat in apa noastra si ti-ai pierdut lumina si ai devenit intuneric, la fel ca toti ceilalti. Eu nu imi pot vinde sufletul la schimb cu iubirea ta, dar tu ramai acolo ca eu am incercat sa te salvez, dar totul a ramas invaluit de negura groasa ce inca pluteste in jurul tau, celor de jos.
                                                                                         Forget me!

11 comentarii:

  1. A stralucit si la urma se stingea, dar aceea flacare care a stralucit poate inca sa renasca numai daca il ajuti si sa fi alaturi de el, numai asa poate pasarea phoenix sa raneasca din propia cenusa cum a facut-o si in trecut, nu uita aceea persoana inca este cu tine tot timpu, chit ca nu esti langa ea, si ghice ce si el are nevoie de tine, fi langa el si asa vezi ca lucrurile se vor schimba.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau ca s-a schimbat asa totul:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Trista postare dar nici un rau nu vine fara sa nu aduca si un bine...ce tre sa se intample, se intampla! Intr-o zi de mana cu o persoana noua vei trece peste toate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inspiri tristete..si ai si motive.Cand te uiti in urma si privesti toate acele lucruri pe care tu ai fi fost in stare sa le faci doar pentru iubire ramai cu un gust atat de amar.
    De cele mai multe ori lucrurile merg in directile opuse fata de cum ne asteptam noi sa fie.
    Poate totul s-a intamplat pentru un motiv anume.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani. Noul an sa-ti aduca multe bucurii, sanatate si pace in suflet! Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. ai vrut sa il ajuti??in ultima perioada??cu ce??pt ca daca il ajutai acum nu era in starea asta....cred ca totul a fost doar un joc al razbunarii..pt tine....dar un singur lucru e sigur...el te iubeste..in avevaratul sens al cuvintului iubire...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa nu uitam si de jumatatea plina a lumii/vietii/societatii. Un an 2012 prolific

    RăspundețiȘtergere