marți, 5 aprilie 2011

Pune capat suferintei in momentul de fata....nu mai plange pentru cel ce ti-a smuls o suvita de par...uita-l...

                                           Într-o mulţime de oameni care zambesc, sunt singura care a mai uitat cum este sa fi fericită. Am încercat sa pun capăt acestei legături ce ne ţinea uniţi, dar în tot acest timp a fost fără succes, asa ca decat sa mai provocam suferinţă celor din jurul nostru rupem tot ceea ce ne-a ţinut legati si terminăm într-un mod care unora le va conveni iar unora le va displacea, dar în sufletul nostru vom lasă bucatele arse ce nu vor mai deveni jar ci vor arde veşnic pana ce moartea le va pune capăt.
                                                Forget me!

Un comentariu:

  1. Legatura inca este nu poti sa negi ca nu mai este lagatura pentru ca clipele petrecute am fost batute in suflet si inima. Spui ca nu mai ai speranta dar speranta inca exista pentru ca nu poti uita de cineva daca a fost in viata ta daca nu exista deloc atunci chiar speranta murea, dar asa nu poti nega, am riscat, am luptat, ne-am pierdut, dar speranta este ramane atat timp cat un lucru ne tine legati si acel lucru este ceva mic, poate pentru uni este ceva nesemnificativ, dar pentru tine, pentru mine inseamna mult nu te lasa invinsa, nu te lasa calcata in picioare, lupta si vei reusi.

    RăspundețiȘtergere